今天起床時維中給我聽一首歌
是鐵竹堂的歌,『信仰
覺得好感動,是聖歌,而且這首歌的曲風是我喜歡的
可以去下載這首歌

以下歌詞


信仰 專輯〉Dolume One 演唱〉鐵竹堂

作詞/方文山/張敖杰 作曲/林邁可



With Jesus,I wouldn't be here today

Thanks to his love,

I'm headed the right way.Amen


一塵不染的真理 在清洗

我悔改的身體 以痊癒

讓一切黑暗過去 像空氣

我們只保留 神的記憶


YES JESUS LOVES ME YES JESUS LOVES ME

YES JESUS LOVES ME 愛跟信仰 愛跟信仰 不分離


這千萬年的潮汐 還繼續

我與主的關係 我感激

讓所有罪惡安息 在這裡

沒有人恐懼 永生脫離


YES JESUS LOVES ME YES JESUS LOVES ME

YES JESUS LOVES ME 愛跟信仰 愛跟信仰 不分離


NOW TONIGHT,WE ALL GATHER AND

WE'RE ALL TOGETHER

TO CELEBRATE OUR LOVE FOR OUR FATHER

FOR HE WASHES OUR SINS AWAY

FORGET ALL YOUR EARTHLY

WORRIES AND START TO PRAY

NOW SING HALLELUJAH IF JESUS SAVED YOU....

IF YOU CAN FEEL THE LOVE,

WE'RE ALL BLESSED MY GOD

如果你有感受 上帝有保佑 快點站起來 表示你們的愛


YES JESUS LOVES ME YES JESUS LOVES ME

YES JESUS LOVES ME 愛跟信仰 愛跟信仰 不分離

I know you love me....forever



arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 甜甜 的頭像
    甜甜

    ♥ 甜甜的部落格 ♥

    甜甜 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()